»Så kan man jo ringe 112«
Foto: Lars Andersen

»Så kan man jo ringe 112« Primærsektoren kan godt overveje, om ikke gærdet kan løftes lidt op, så 112 reserveres til det, som det er beregnet til – og ikke den gråzone af patienter, der unødigt kontakter 112.

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Log ind

Få Dagens Medicin gratis i 14 dage.

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev og få gratis adgang til artikler på dagensmedicin.dk i 14 dage. Prøveabonnement er uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.

En adgangskode vil blive sendt til din e-mailadresse.

Dine personlige data vil blive anvendt til at understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, til at administrere adgang til din konto, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.


Allerede bruger? Log ind