Receptfejl i Sundheds­platformen: »Vi troede, en bruger havde gjort noget forkert«
Foto: Claus Thomsen

Receptfejl i Sundheds­platformen: »Vi troede, en bruger havde gjort noget forkert« Der gik fire måneder fra en fejl i Sundhedsplatformen blev indberettet, til den blev løst. Først da en ny indberetning dukkede op, fandt man årsagen til fejlen og rettede den. Koncerndirektør i Region Hovedstaden, Svend Hartling mener ikke, at nogen har fejlet.

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Log ind

Få Dagens Medicin gratis i 14 dage.

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev og få gratis adgang til artikler på dagensmedicin.dk i 14 dage. Prøveabonnement er uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.

En adgangskode vil blive sendt til din e-mailadresse.

Dine personlige data vil blive anvendt til at understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, til at administrere adgang til din konto, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.


Allerede bruger? Log ind