Gentofte går i charmeoffensiv Amtssygehuset i Gentofte bruger 700.000 kr. på ekstraordinær årsberetning i fire bind. Det har intet at gøre med spillet om sygehuslukninger i hovedstaden, bedyrer ledelsen

En ny årsrapport fra Amtssygehuset i Gentofte i fire bind og med indpakning som en kogebog sætter en ny standard for politisk markedsføring af sygehusene. Rapporten ’Det ny Gentofte’ bliver distribueret til i alt 5.500 samarbejdspartnere, politikere og medarbejdere og har kostet sygehuset 700.000 kr. Sygehusdirektør Henning Daugaard betegner publikationerne som statusresultater i en ramme af strategi og visioner. »Der er tale om en enkeltstående markering af Amtssygehusets resultater, som fremover ikke skal udkomme på firefarvet papir, men opdateres på...

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Få Dagens Medicin gratis i 14 dage.

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev og få gratis adgang til artikler på dagensmedicin.dk i 14 dage. Prøveabonnement er uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.


Allerede bruger? Log ind