Statistiknørderi giver tilfredse patienter på Østerbro
For Frederik Tebering er det en vigtig del af arbejdsglæden, at han kan bygge noget op fra bunden. Derfor har han slået sig ned på Østerbro og brugt de seneste ti måneder på at optimere den service, han gerne vil yde sine patienter.Foto: Joachim Rode

Statistiknørderi giver tilfredse patienter på Østerbro I Frederik Teberings lægeklinik skal patienterne kunne komme igennem på telefonen på under fem minutter, og alle patienter, som har ringet inden kl. 10, skal have tilbudt en tid samme dag. Der er fokus på egen arbejdsglæde og serviceniveauet over for patienterne.

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Få Dagens Medicin gratis i 14 dage.

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev og få gratis adgang til artikler på dagensmedicin.dk i 14 dage. Prøveabonnement er uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.


Allerede bruger? Log ind