IKAS: Patientsikkerheden er i orden hos 1813

IKAS: Patientsikkerheden er i orden hos 1813 Kvalitet og patienternes sikkerhed er i orden på akuttelefonen 1813, viser en ny akkreditering.

1813 har engageret og fagligt kompetent personale samt fokus på patienternes sikkerhed. Derudover har akuttelefonen opnået flotte resultater på kort tid, konkluderer en ny rapport fra Institut for Kvalitet og Akkreditering i Sundhedsvæsenet (IKAS), efter at Region Hovedstaden har taget initiativ til at få Akuttelefonen 1813 gået efter i sømmene. Regionsrådsformand Sophie Hæstorp Andersen (S), er glad for akkrediteringsrapportens konklusioner: »Det vigtigste ved Akuttelefonen er, at borgerne føler sig trygge ved den sundhedsfaglige hjælp de får, når de ringer 1813....

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Få Dagens Medicin gratis i 14 dage.

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev og få gratis adgang til artikler på dagensmedicin.dk i 14 dage. Prøveabonnement er uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.


Allerede bruger? Log ind