Debat
Debatindlæg sendes til: debat@dagensmedicin.dk. Spørgsmål kan rettes til Katrine Pinborg, redaktør, kapi@dagensmedicin.dk.
Et debatindlæg må være på maks. 4.000 anslag inkl. mellemrum, og redaktionen forbeholder sig ret til at redigere. Vedhæft gerne foto.
Alle indlæg lægges på dagensmedicin.dk og udvalgte indlæg bringes også i avisen.
Dagens Medicin optager ikke indlæg, som også er sendt til andre medier.
Rovfuglen er landet Kampen mod Falckklinikkerne er underligt bagstræberisk, når alt andet er gjort for at dæmme op for lægemanglen i Nordjylland.
Peter Schwarz fordrejer sandheden I sin kritik af mig og min bog kommer LVS-formanden ikke med rationelle argumenter, men benytter sig af velkendte tricks som at fordreje sandheden og benytte personangreb
Peter Gøtzsche er helt ude i hampen Påstandene i Gøtzsches nye bog om lægemiddelindustrien er udokumenterede og grænser til det uhæderlige
Region Sjælland fører ikke sognerådspolitik Vores kamp for at få lov til at lave akut PCI i Roskilde har intet med det forestående regionsvalg at gøre
Børn har krav på hurtige diagnoser Uforståeligt forslag om, at børn kan vente længere end voksne på at blive udredt for sygdom.
Jeg helbredte mig selv efter læsning af Dagens Medicin Jeg vil gerne takke de to forskere for deres forskning i modic-forandringer.
Patienter behandles for ikke anerkendt sygdom Selvom migræne her i landet ikke anses for at være en funktionel lidelse, hører jeg stadig fra hårdt ramte migrænikere, som bliver henvist til psykiatrisk behandling af deres migræne.