København omdannet til reklamesøjle for medicinalfirmaer 14.000 diabetesspecialister mødte heftig markedsføring i metroen, lufthavnen og på Christiansborg Slotsplads. Novo Nordisk lavede opvisning på hjemmebane

Rejseholdets lastbil fra tv-serien af samme navn blegner ved siden af den lastbil, som Novo Nordisk i weekenden havde parkeret på Christiansborgs Slotsplads. »Changing Diabetes« stod der hen-over den hvide lastbil. Ved siden af lastbilen var et stort hvidt telt, hvor forbipasserende kunne få taget deres blodtryk. Alt sammen i anledning af den 42. europæiske diabeteskonference, EASD, som fra 14. til 17. september samlede 14.000 læger og forskere i København. Med reklamespots i metroen, i Kastrup Lufthavn og mange andre...

Prøv Dagens Medicin gratis i 4 uger*

Du får fri adgang til alt vores indhold og vores daglige nyhedsbrev tilsendt i 4 uger.

Efter 4 uger fortsætter prøveabonnementet som et alm. betalingsabonnement, med mindre du opsiger forinden.

*Som læge/stud. med. er det digitale abonnement på Dagens Medicin helt gratis

Køb abonnement