Spørgsmål og svar

Her på siden kan du få hjælp til de hyppigst stillede spørgsmål.

 

Jeg har glemt mit password, hvad gør jeg?
Du kan genskabe dit password her
Du vil herefter modtage en email med et link til oprettelse af et nyt password.

 

Jeg har ikke modtaget min papirudgave af Dagens Medicin – eller avisen er leveret forkert.
Du kan sende en reklamation via formularen her

 

Jeg vil ændre mine tilmeldinger til nyhedsbrevet
Her kan du opdatere dine tilmeldinger til Dagens Medicins nyhedsbreve

 

Jeg har skiftet adresse og vil ændre leveringsadressen for avisen:
Du kan ændre din leveringsadresse (og/eller din faktureringsadresse) lige her

 

Jeg ønsker at opdatere mine faglige oplysninger (f.eks. nuværende stilling, lægespeciale, etc.)
Du kan nemt opdatere dine oplysninger her

 

Hvor ser jeg detaljer om mit abonnement?
Du kan logge ind på din konto her
Gå derefter ind under “My subscription” og se flere oplysninger om dit abonnement (f.eks. pris, evt. næste faktureringsdato, tidligere ordrer, osv.)

 

Har du brug for yderligere hjælp, så kontakt vores kundeservice på abonnement@dagensmedicin.dk eller ring på tlf. 22 26 20 40 (hverdage mellem 09.00 – 15.00).