Debat
Debatindlæg sendes til: debat@dagensmedicin.dk. Spørgsmål kan rettes til Katrine Pinborg, redaktør, kapi@dagensmedicin.dk.
Et debatindlæg må være på maks. 4.000 anslag inkl. mellemrum, og redaktionen forbeholder sig ret til at redigere. Vedhæft gerne foto.
Alle indlæg lægges på dagensmedicin.dk og udvalgte indlæg bringes også i avisen.
Dagens Medicin optager ikke indlæg, som også er sendt til andre medier.
Jo, der kan sagtens rationaliseres mere i almen praksis Bioanalytikere i lægepraksis sparer penge, tid og minimerer fejl
Ingen taler faglighed Danske Regioner burde bruge kræfterne på innovation i stedet for at kæmpe mod de praktiserende læger
Noget om radiatorer og ventiler – og almen praksis De kost-effektive skal ikke spare – de skal øge deres markedsandele
K: Stop for lukning af medicinske senge De nødvendige sengepladser skal oprettes hurtigst muligt, så den aktuelle store overbelægning undgås fremover.
V: Stop for lukning af medicinske senge Vi kan ikke være bekendt at lade syge mennesker ligge på gange og i skyllerum uge efter uge.
Krags kamp mod fornuft Ja, jeg mener at Astrid Krag er enfoldig, når hun tror, at lægers udskrivning af medicin skulle blive mere uvildig
Lunds kamp mod åbenhed I chefredaktørens besynderlige univers er jeg enfoldig – jeg står dog ikke alene med enfoldigheden