Debat
Debatindlæg sendes til: debat@dagensmedicin.dk. Spørgsmål kan rettes til Katrine Pinborg, redaktør, kapi@dagensmedicin.dk.
Et debatindlæg må være på maks. 4.000 anslag inkl. mellemrum, og redaktionen forbeholder sig ret til at redigere. Vedhæft gerne foto.
Alle indlæg lægges på dagensmedicin.dk og udvalgte indlæg bringes også i avisen.
Dagens Medicin optager ikke indlæg, som også er sendt til andre medier.
Almen praksis er en aktiv medspiller i forbedringen af sundhedsvæsenet Den effektivisering, der er sket i det samlede sundhedsvæsen i de senere år, er udtryk for en samlet indsats og ikke, ’at nu har hospitalerne vist deres evne til at effektivisere – og nu er turen kommet til almen praksis’
Sådan sagde jeg på LægeDage PLO fortsætter med at hænge mig ud som ikke uvildig på grund af fortalelser på LægeDage 2012
Den globale stigning i kroniske sygdomme skal give job i Danmark Regeringen vil med sin vækstplan for sundheds- og velfærdsløsninger placere Danmark i forreste række, når virksomheder skal placere forskning, produktion og investeringer inden for dette område
Ved de overhovedet, hvad der foregår i almen praksis Jeg håber, at Astrid Krag og Danske Regioner vil stoppe med at ture frem med lovindgreb og bøder og komme ned fra elfenbenstårnet, hvor de sidder med lukkede øjne og ører
Nej, jeg har ikke begået »graverende fejl« PLO’s direktion fortsætter helt uretmæssigt med at beskylde mig for at fremkomme med urigtige oplysninger
Søgaard har problemer med talgrundlaget Jes Søgaard kalder sine udtalelser for »afrundinger og mindre fejl«, men jeg synes, at det er graverende
Region Sjælland lader borgerne i stikken i den præhospitale indsats Regionen er nærmest demonstrativ i sin fastholdelse af en lav kvalitet på akutområdet