Kodimagnyl kåret som ?superbrand?

Hovedpinepillen Kodimagnyl fra Nycomed Danmark blev i aftes kåret som såkaldt ?superbrand? af organisationen Superbrands Danmark. Et superbrand er ifølge arrangørerne et varemærke, der kan »vinde mennesker og markedsandele« og som »tilbyder kunderne betydelige følelsesmæssige og materielle fordele i forhold til konkurrenterne. Det er denne oplevelse af merværdi, kunderne anerkender og føler sig trygge ved at investere i.« 256 brands på det danske marked er fundet værdige til titlen som B2C Superbrands 2004, og Coca-Cola blev kåret som årets stærkeste...

Prøv Dagens Medicin gratis i 14 dage*

Du får fri adgang til alt vores indhold og vores daglige nyhedsbrev tilsendt i 14 dage.

Efter 14 dage fortsætter prøveabonnementet som et alm. betalingsabonnement, med mindre du opsiger forinden.

*Som læge/stud. med. er det digitale abonnement på Dagens Medicin helt gratis

Køb abonnement