Sig nej tak til stressHar du nogle medarbejdere eller oplever du selv, at du har en travl hverdag og gerne vil undgå stress?

23 marts, 08:30 - 20 april, 16:00

 2 dages workshop torsdag d. 23. marts 2017 og 20. april 2017, begge dage fra 8.30 – 16.00 – Huset Namasté, Farum Hovedgade 54, 1, 3520 Farum

To dage i hænderne på stresslægen Trine Rønnov – det får du med hjem

  • Du lærer at passe på dig selv
  • Du lærer at være opmærksom på selv de mindste symptomer på snigende stress, så du fremadrettet kan tage det i opløbet og gøre noget andet, end du plejer
  • En masse gode værktøjer til at håndtere en travl hverdag
  • Adgang til en samling gratis meditationer

 

Målgruppe:

Workshoppen udbydes kun til ansatte i medicinal- og medicobranchen.

Dette forløb er noget for dig, hvis du kan nikke genkendende til et eller flere af nedenstående punkter:

  • Har en travl hverdag og ofte er udfordret i at finde balancen mellem job og privatliv
  • Har en tendens til at sige ja til andre, men nej til dig selv
  • Har svært ved at slippe kontrollen
  • Har mange tanker, der forstyrrer din indre ro
  • Er bange for at gå ned med stress

Pris:

8.000 kr. ekskl. moms, dækker de to dages workshop samt forplejning og kursusmateriale.

 

TILMELD DIG WORKSHOPPEN HER

 

Om Trine Rønnov

Trine er ejer af virksomheden Stresslæge.dk. Hun er speciallæge i almen medicin og med den baggrund fungerer Trine i dag som stresslæge. Hun er desuden uddannet psykoterapeut og mindfulnessinstruktør. Trine har en stor viden om og erfaring med at hjælpe stressede mennesker ud af stressen og videre i livet, både fysisk og psykisk.

Mindfullness er videnskabeligt baseret behandling af bl.a. stress.

Trine har selv gået vejen og har mærket stress på sin egen krop for år tilbage. Det har givet hende en helt anderledes og dyb forståelse for stress end blot den teoretiske. Det lykkedes hende at genvinde drive og engagement i et spændende og krævende arbejdsliv, og derfor står hun i dag endnu stærkere til at guide DIG, så du ikke går ned med stress, men i stedet finder en balance i dit liv, til glæde for dig, din familie og din arbejdsplads.

 

Trine Rønnov

  • Speciallæge i almen medicin, tidl. praktiserende læge med egen klinik 2002-2016
  • Certificeret psykoterapeut og Medlem af Psykoterapeut Foreningen (MPF)
  • Supervisoruddannet med viden og erfaring i gruppeprocesser
  • Mindfulness-instruktør inden for retningen Mindfulness Based Cognitive Therapy (MBCT)

 

 

Speakers

  • trine_ny

    Trine Rønnov

Sig nej tak til stress

Stadig ledige pladser

Program

23-03-2017

  • 08.30 - 09.00

    Registrering kaffe/the

  • 09.00 - 12.00

    Hvad er stress?

    Fysiske, psykiske og adfærdsmæssige symptomer. Mange tror de er ved at blive rigtig fysisk syge, når deres krop begynder at sige fra. Hjertebanken, uro i kroppen, hovedpine, kvalme, svimmelhed, ondt i maven etc. På dårlige dage bliver du bange og frygter det værste, andre dage ved du godt, at din krop bare fortæller dig, at du har løbet alt for stærkt alt for længe. Det er blevet din overlevelse ikke at mærke. Hvor ligger du på stress skalaen? Hvad bruger du din energi på? Lær at oplade dit eget batteri, så du ikke klasker i bund gang på gang. Mindfulness øvelse før frokost.

  • 12.00 - 13.00

    Frokost

  • 13.00 - 16.00

    Lær at håndtere din stress, der hvor du er – og lær at finde din indre ro.

    Introduktion til mindfulness, som er en effektiv og veldokumenteret måde at reducere stress på, og skabe øget trivsel og overskud i hverdagen. Ofte er det tankerne, der styrer os når vi er stressede, bl.a. når vi skal sove. Hvad er tanker og hvad er virkelighed? Vi har minimum 60.000 tanker i døgnet – så pas på med at tro på alt hvad du tænker. Du bliver introduceret til simple øvelser, du kan bruge fra dag 1, både derhjemme og på jobbet. Mindfulness øvelse før vi går hjem.

  • 16.00 - 16.05

    Tak for i dag

20-04-2017

  • 08.30 - 09.00

    Kaffe/the

  • 09.00 - 12.00

    Lær at tage ansvar for dit eget liv tilbage og find din nye vej

    Mindfulness øvelse. For at kunne gå en ny vej og lære at passe bedre på dig selv, må du gøre dig bevidst, hvilke værdier du fremadrettet ønsker at leve efter. Mange ligger under for deres egne indre krav om at leve op til omverdenens formodede forventninger. Og glemmer at mærke efter hvad de selv har brug for. Lær at sige fra på en ordentlig måde. Vi undersøger dine overbevisninger og mønstre, justerer dem, så de i stedet for at spænde ben for dig, kan hjælpe dig positivt.

  • 12.00 - 13.00

    Frokost

  • 13.00 - 16.00

    Lær at holde fast i alt det nye

    Mindfulness øvelse Lær at bevare din nyvundne energi og overskud i en travl hverdag. Så du kan fortsætte med at brænde uden at brænde ud.

  • 16.00 - 16.05

    Tak for i dag